İlk işlemimi yaptırıyorum:
İşlem için faturanızı ve faturanıza ait ödeme aracınızı (çek ve/veya senet) hizmet almak istediğiniz şubemize iletiniz. İlgili şubemiz sizinle bağlantı kurarak sizi ve işinizi tanıma amaçlı bir takım bilgiler isteyecektir. Bu bilgiler ve bize sunmuş olduğunuz evraklar doğrultusunda talebiniz değerlendirilecek ve sonuç size bildirilecektir. Online başvuru için tıklayın
İlk işlem talebim onaylandı. Hangi evrakları hazırlamalıyım?
Eğer şahıs şirketi iseniz;
Vergi levhası, imza beyannamesi, ortağın kimlik belgesi ve ortağın adres teyit belgesini (ikametgah) hazırlamanız yeterlidir.
Eğer tüzel kişilik iseniz;
Vergi levhası, imza sirküleri, ticaret sicil gazetesi, faaliyet belgesi, ortaklara ait kimlik belgeleri ve ortaklara ait adres teyit belgelerini hazırlamanız yeterlidir.
İlk işlemimde şirket evrakları dışında imzalamam gereken evraklar hangileridir?
Faktoring Sözleşmesi;
Bağlı olduğumuz mevzuat gereği işlem yaptırmak için sizin için belirlenen limit çerçevesinde faktoring sözleşmesi imzalamalısınız. Limit artışı yapılır ise, Faktoring Ek Sözleşmesi imzalamalısınız.
Faktoring Sözleşmesi örneği için tıklayın.
Faktoring Ek Sözleşmesi örneği için tıklayın.
ABF (Alacak Bildirim Formu)
Temlik işlemine konu olan fatura ve çekler dökümünün bulunduğu evraktır.
Alacak Bildirim Formu örneği için tıklayın.
Ödeme Talimatı
Fon çıkışınızın hangi hesaba yapılması gerektiğini bildirdiğiniz evraktır.
TL Alacak İşlemleri Ödeme Talimatı örneği için tıklayın.
Dovizli Alacak İşlemleri Ödeme Talimatı örneği için tıklayın.